Elmatech prowadzi serwis gwarancyjny i pogwarancyjny systemów telekomunikacyjnych :

– Alcatel Lucent
– Telesis
– Karel

Centrale Alcatel -Lucent to nieskomplikowane, lecz wydajne urządzenia e-komunikacyjne, które udostępnia małym i średnim przedsiębiorstwom Internet, pocztę elektroniczną , sieć lokalną i zaawansowane funkcje telekomunikacyjne. To modułowe i kompletne rozwiązanie,  zaspakajające wszystkie potrzeby telekomunikacyjne firm, jest łatwe w instalacji, utrzymaniu i użytkowaniu, umożliwia pełną kontrolę kosztów i jest gotowe do rozbudowy w miar rozwoju firmy.
Zapewniamy konfigurację oraz wycenę sprzętu pod wymagania klienta. Zapewniamy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny urządzeń.

                                                                                        

Systemy teleinformatyczne KAREL

KAREL DS-200 to cyfrowa centrala telefoniczna przeznaczona do instalacji i użytkowania we współczesnych sieciach telekomunikacyjnych prywatnych, resortowych i użytku publicznego jako abonencka centrala telefoniczna.

Seria DS200 z CPUIV to rozwiązanie oparte na IP nowej generacji, które łączy w sobie zaawansowane umiejętności IP z niezawodnością przetwarzania głosu TDM dla SMB i CME. System obsługuje i zarządza ruchem danych, wideo i głosu w jednej potężnej platformie.

Nowa generacja systemów komunikacyjnych IP serii DS200 zapewnia rozwiązania analogowe, cyfrowe, zgodne z ISDN i IP, umożliwiające równoczesną komunikację audio, wideo, danych i głosu w celu zapewnienia szybkiej, jakościowej i wielofunkcyjnej komunikacji z dużymi firmami o zaawansowanych potrzebach komunikacyjnych.

Elastyczne opcje pojemności i urządzeń peryferyjnych
Systemy komunikacji IP serii DS200 obsługują opatentowane IP i SIP dla rozszerzeń i protokołów SIP, H.323 oraz algorytmów kompresji audio nowej generacji w liniach. Dzięki temu zapewniają elastyczność w korzystaniu z różnych urządzeń peryferyjnych.

Urządzenia peryferyjne, z których można korzystać w systemach komunikacji IP serii DS200:

  • Standardowe telefony SIP i Karel SIP
  • Telefony SIP wideo
  • WiFi SIP Telefony
  • Obsługiwane smartfony z obsługą SIP
  • System IP DECT (stacje bazowe IP DECT i telefony IP DECT obsługujące protokół sygnalizacyjny SIP)
  • Inne terminale z obsługą SIP

Aplikacje do komunikacji IP
Rozszerzenia nie muszą znajdować się w tym samym miejscu co PBX. Rozszerzenia mogą komunikować się w sposób ciągły z terminalami, które mogą komunikować się przez IP, takimi jak telefony IP, soft-telefony IP, telefony WiFi lub smartfony z obsługą VoIP, z dowolnego punktu i w dowolnym czasie.

Zdalne aplikacje biurowe
W firmach z wieloma lokalizacjami każde rozszerzenie w oddziale firmy może uzyskać połączenie z centralą bezpośrednio w Internecie z różnymi terminalami IP bez dodatkowego wyposażenia.
Fakt, że zdalne rozszerzenia PBX mogą nawiązywać połączenia za pomocą numerów wewnętrznych, tworząc strukturę sieci z centralami PBX w kilku lokalizacjach, zapewnia wygodę i oszczędność w komunikacji.
Systemy komunikacyjne IP serii DS200 działają interaktywnie z innymi urządzeniami zgodnymi z SIP i H.323 (PBX, brama itp.) I zapewniają ekonomiczną i wysokiej jakości komunikację w sieciach danych, które są już dostępne lub które zostaną ustanowione w przyszłości.

Połączenie wideo
Wszystkie rozszerzenia IP podłączone do systemów komunikacji IP serii DS200 mogą nawiązywać połączenia wideo między sobą lub za pośrednictwem zewnętrznych linii IP za pomocą wideofonów, specjalnych zestawów lub smartfonów.

Mobilność
systemu zapewnia mobilność w życiu gospodarczym z obsługą komunikacji bez względu na lokalizację. Mobilni pracownicy firmy korzystający ze smartfonów z obsługą SIP mogą korzystać z funkcji systemu, subskrybując centralę za pośrednictwem WiFi lub 3G.

Unified Communications Applications
Systemy komunikacji IP serii DS200 zapewniają aplikacje zunifikowanej komunikacji, takie jak Voice-over-IP, faks-przez-IP, nagrywanie rozmów, połączenia konferencyjne, połączenia wideo, obecność, komunikatory internetowe, aplikacje mobilne, zdalne rozszerzenia i zdalne biuro w ramach jednego zintegrowanego systemu .

Obecność
Obecność pozwala innym rozszerzeniom zobaczyć, czy rozszerzenie jest dostępne, zajęte, online / offline i specjalny status, który jest ustalany przez samą osobę z wpisem tekstowym. Dzięki funkcji obecności można uzyskać dostęp do odpowiedniej osoby za pomocą najszybszej i najbardziej odpowiedniej metody.

Wiadomości błyskawiczne
Rozszerzenia mogą komunikować się ze sobą natychmiast w formie pisemnej. Komunikacja odbywa się bardzo szybko i może być nagrywana dzięki usłudze Instant Messaging. Możliwe jest zbadanie rekordów wiadomości błyskawicznych, aby uniknąć sporów.

Telesis

PX24M Hybrid IP PBX  to system średniej pojemności w rodzinie PX24. Jest to idealny system telefonii biznesowej dla małych i średnich przedsiębiorstw i przedsiębiorstw , którzy chcą migrować do systemów IP PBX z zachowaniem tradycyjnych interfejsów TDM.

 

Standardowe funkcje sprzętowe i programowe

Każdy telefon biznesowy PBX PX24M z hybrydowym systemem IP jest wyposażony w następujące standardowe funkcje sprzętowe i programowe:

  • Oprogramowanie operacyjne Xymphony
  • 4 analogowe łącza pętli DC (tj. Porty CO lub porty FXO)
  • 2 abonentów cyfrowych
  • 8 abonentów analogowych (porty FXS)
  • 2 przekaźniki sterowane przez użytkownika (do różnych celów, np. Otwierania drzwi)
  • 3 gniazda rozszerzeń
  • Jeden kanał Telesis WebPhone
  • Kodery identyfikacji nadawcy (nadajniki)
  • Identyfikatory rozmówców (odbiorniki)
  • Transceivery DTMF
  • Obwody HDLC dla opcjonalnej karty BRI ISDN
  • Sprzęt konferencyjny
  • Zintegrowany bufor CMDR (rekordy połączeń)
  • Zintegrowany rejestrator cyfrowy (cyfrowy dyktafon) o pojemności 100 godzin
  • 4 kanały odtwarzania i 4 nagrywanie dla DVR
  • Możliwość nagrywania rozmów osobistych
  • Zintegrowana poczta głosowa (VMail)
  • Zintegrowany automatyczny dystrybutor połączeń
  • Zintegrowany analizator sygnałów / protokołów
  • Zintegrowany serwer internetowy (w różnych językach, takich jak czeski, angielski, francuski, gruziński, niemiecki, polski i turecki) do zarządzania
  • Obsługa zarządzania przez SNMP (prosty protokół zarządzania siecią)
  • Zintegrowany serwer API dla nieograniczonej liczby klientów
  • Xymphony TSP dla Windows API
  • Zintegrowany gatekeeper H.323 dla 160 użytkowników H.323 VoIP
  • Zintegrowany rejestrator SIP dla 160 użytkowników SIP VoIP
  • Zintegrowany rejestrator Telesis xSIP (eXtended SIP) dla wielu użytkowników VoIP xSIP
  • Zintegrowany klient FTP, aby przesłać automatyczne rekordy konwersacji na serwer FTP
  • Łącze danych dla serwerów przetwarzania połączeń dodatkowych
  • Wsparcie XDP (Xymphony Discovery Protocol)
  • Konwerter zasilania AC-DC
  • Zintegrowana ładowarka akumulatora 48 VDC
  • Akcesoria instalacyjne
  • Setki dodatkowych usług dla użytkowników analogowych, cyfrowych i VoIP

Opcjonalne wyposażenie sprzętowe i programowe

Właściciele systemów Business Phone System PX24M Hybrid IP PBX mogą również korzystać z następujących opcjonalnych funkcji sprzętowych i programowych:

  • Zestawy cyfrowe Telesis, które mogą łączyć się z cyfrowymi portami abonenckimi za pomocą jednej pary przewodów
  • Teleskopy wideo Telesis xSIP
  • Telesis xSIP Telefony VoIP
  • Telefony VoIP Telesis xSIP VoIP
  • Licencje na kanały IP-to-TDM i TDM-to-IP, które umożliwiają routing połączeń między użytkownikami TDM i IP (SIP, H.323)
  • Licencje dla użytkowników telefonów VoIP xSIP
  • Dodatkowe licencje dla połączeń TelPon WebPhone
  • Licencja na szyfrowanie AES-256 dla połączeń VoIP
  • Licencje na rozszerzenie odtwarzania i nagrywania kanałów w zintegrowanym DVR
  • Licencje do automatycznego nagrywania głosu (konwersacji) na wstępnie wybranych portach TDM lub obiektach H.323 lub podmiotach SIP
  • Licencja na łącze danych PMS (system zarządzania nieruchomościami)
  • Karty rozszerzeń


PX24X: Hybrid IP PBX o dużej pojemności

PX24X w skrócie

Z łączną pojemnością 448 portów TDM, które umożliwiają połączenia z podstawowym i podstawowym urządzeniem ISDN, telefonem analogowym i faksem, zestawem cyfrowym Telesis i setkami urządzeń H.323 i SIP, takich jak terminale, bramki, odźwierny i rejestratory VoIP dzwoni, Telesis PX24X Hybrid IP PBXjest idealnym rozwiązaniem, jeśli chcesz rozszerzyć lub zaktualizować istniejącą sieć telekomunikacyjną, przeprowadzić migrację do telefonii IP lub zbudować sieć gotową na przyszłość. Szyny TDM obsługują szeroki zakres typów sygnalizacji, w tym SS 7, V5.2, DSS1 Euro ISDN, QSIG, R1, R2, CL-1B, OCL-1B, TCL-1B, SL / ZSL, SLM, oraz inna sygnalizacja CAS. Wbudowany interfejs 10/100 BaseT Ethernet obsługuje jednocześnie protokoły H.323, SIP i Telesis xSIP (eXtended SIP). PX24X może przekierowywać połączenia TDM do połączeń VoIP i odwrotnie.

Telesis PX24X może być skonfigurowany jako hybrydowa centrala IP PBX, PBX, wymiana na wieś, konwerter sygnalizacyjny, V5.2 AN / LE lub bank kanałów.

Telesis PX24X ma modułową strukturę mechaniczną. Instalacja systemu lub rozszerzenie już działającego poprzez dodanie interfejsów abonenckich i / lub linii miejskich jest prosta i szybka.

PX24X jako hybrydowy system telefonii IP PBX

Hybrydowy system telefonii IP PBX Telesis PX24X oferuje znaczne korzyści pod względem kosztów i wydajności . Oczywistą zaletą telefonii IP jest obniżenie kosztów. Przesyłanie pakietów danych za pośrednictwem sieci internetowej jest tańsze niż wykonywanie połączeń głosowych za pośrednictwem tradycyjnej sieci telefonicznej z komutacją łączy. PX24X łączy w sobie technologię VoIP, technologię TDM i funkcje telefoniczne. Systemy PBX Telesis PX24X są zaprojektowane do:

  • zapewniać jakość głosu przez Internet
  • bezpieczne połączenia
  • zapewnienie możliwości bramki IP-TDM
  • zapewniają możliwość przełączania softswitcha
  • zawierają zintegrowany gatekeeper H.323
  • obejmują zintegrowanego rejestratora SIP
  • obejmują zintegrowanego rejestratora xSIP
  • obejmują zintegrowany klient FTP, aby przesłać rekordy na serwer FTP
  • wydajnie zarządzaj ruchem
  • udostępniaj alternatywne trasy TDM, jeśli połączenia IP w magistrali IP nie działają z powodu niedostępności sieci
  • obsługują liczne funkcje systemu i użytkownika
  • być skalowalne dla przyszłych rozszerzeń
  • mieć otwartą architekturę dla przyszłych wdrożeń

Duże oszczędności można uzyskać dzięki systemowi telefonicznemu Business PBX Telesis PX24X Hybrid:

  • mosty odległych biur korporacyjnych
  • dostęp do operatora połączeń międzystrefowych zamiast płacenia wysokich tradycyjnych opłat za połączenia

Kolejną zaletą systemu Telefony PX24X Hybrid IP PBX Business Phone jest zwiększenie produktywności pracowników. Pracownicy byliby w stanie komunikować się bez ponoszenia większych kosztów komunikacji w procesie.

System telefonii biznesowej Telesis PX24X Hybrid IP PBX jest wyposażony w dobrze znane standardy kodeków branżowych, zapewniające wysoką jakość komunikacji oraz niską przepustowość. Jest w stanie obsłużyć wiele kodeków i jest gotowy do dodania więcej w miarę pojawiania się technologii i zmian popularności. Kolejnym kluczowym wymaganiem technicznym dla jakości VoIP jest anulowanie echa. Eliminator echa w centrali IPX Telesis PX24X ma certyfikat AT & T i przekracza wymagania G.168: 2002. Jest lepszy niż standardowe anulatory w najważniejszych i trudnych warunkach, takich jak podwójne rozmowy i obecność szumu w tle.

Biorąc pod uwagę kwestię bezpieczeństwa, system telefonii biznesowej PBX Telesis PX24X zapewnia większą ochronę niż tradycyjne systemy telefoniczne. Ponadto możliwość szyfrowania głosu za pośrednictwem połączenia IP za pomocą 256-bitowego AES (Advanced Encryption Standard) zapewnia przewagę pod względem bezpieczeństwa w porównaniu do istniejących systemów telefonicznych.